Sayangi Badan Anda ! Jom Sihat dengan Shaklee !

Tergamaknye ANDA !!

 

 Dipetik dari Kosmo.com.my

Kenapa jadi macam ni ? salah siapa kah ? 
tergamaknya anda membuang bayi yang dari darah daging anda, yang membesar dari rahim anda, yang membesar dengan makanan yg anda makan .. sedihnya hati :(

walaupon tidak di ketahui asal usulnya, terasa sangat ia nya di perlakukan begitu rupa !!

mungkin bila ia di dalam rahim ibu nya .. dia akan berfikir 
'tak sabar nya nak lihat dunia luar dari rahim ibu'
'tak sabar nak lihat rupa ibu dan ayah'
dan 'tak sabar rasenya nak minum susu dari ibu' yang mengandungkan nya

saya .. yang pernah kehilangan 'janin' yang sempat membesar selama 3 minggu, sebelum si sahkan keguguran oleh doktor hampir menangis setelah tiada 'janin' di dalam rahim saya dan ianya kelihatan 'kosong'!! suami pon hampir tersentak tatkala berita itu di ceritakan oleh saya .. 

setelah di sahkan mengandung utk kali ke-dua, hati saya sangat gembira tatkala mencuba untuk ujian air kencing dan ianya menunjukkan '2 line' .. saya selalu berdoa supaya untuk kandungan yang kedua ini adalah perempuan, namun saya hanya berserah pada takdir Allah S.W.T.

tetapi 'janin' tersebut tidak sempat membesar di dalam rahim saya .. saya redha. suami pon redha. mungkin bukan rezeki kami.

0 comments: