Sayangi Badan Anda ! Jom Sihat dengan Shaklee !

Marila join ChurpChurp ! pasti korang di bayar

Sticky Entry .. pls scroll down for the latest entry :) *cobaan 1. 2. 3

memula dulu tak berapa faham benda ni, cara nak join pon tak tahu .. ingatkan tak berapa nak betul, daripada dapat  RM0.00 terus dah give up ! :( tak percaya langsung

bila dah naik sikit duit nya .. baru la percaya & terus memberi sokongan untuk terus beriklan, cara yang mudah sangat, even budak kecik pon leh buat (tapi tak tahu la budak kecik boleh join ke tak) ^__________________^

gambar profile memang la tak sama, sebab itu terus gambar dari profile facebook punya .. walaupon tak banyak mana la kan, tapi aku tetap syukur .. sebab dalam boring2 kat office ni, berbaloi gak la .. hari2 main game, hari2 gak la aku share iklan dari ChurpChurp

korang jangan nyesal bila aku dah kaye cam Redmummy *wekk untuk aku .. baru la korang nak tanye aku kan macam mana nak join benda ni ! tapi aku tak kisah, benda baik aku boleh je tolong :) tarak hal

korang nak tahu macam mana ?? senang je ..

klik ChurpChurp


bila dah complete, boleh la korang klik submit, bila dah settle klik DASHBOARD kat atas churpchurp, automatik akan keluar iklan yang patut korang share macam bawah ni,

then klik > 'Share This'

 klik 'start sharing this'

bila dah keluar ni, boleh la korang share kat mana yang korang nak, kat FB ke, Twitter ke, klik je button icon yang kecik2 tu .. senang kan ? hari2 boleh buat .. hari2 boleh share kat wall

disertakan link sekali untuk memudahkan korang :)

okay ! bye

0 comments: