Sayangi Badan Anda ! Jom Sihat dengan Shaklee !

Tingkat IQ dengan Smart Brain & Stress fighter set


Supliment yg di sarankan adalah Omega Guard shaklee yg sangat bagus utk otak dimana ia membantu meningkatkan fungsi otak. Manakala B-Complex pula sangat bagusbagi memastikan anak kita kekal bertenga. Selain itu, omega juga dapat mengingkatkan sistem imu badan anak, dan B-Complex pula membantu mengurangkan stress atau tekanan yg di alami anak mengjelang musim peperiksaan khususnya.
Sedikit info tentang Omega Guard :


Omega Guard Shaklee 
 
Asid Dokosaheksanoimk (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yg ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA di percayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yg perlu di perolehi melalui pemakanan.
Shaklee Omega Guard merupakan makanan tambahan yg mengandungi minyak ikan. SatU hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

Dan ini pula info B-Complex :


B-Complex

B-Complex Shaklee menawarkan vitamin B yang lengkap, mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yg baik.


• B1, B2, B3, B6, Biotion dan asid pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Ini menjadikan badan lebih bertenaga sepanjang hari.
• Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan selsel darah merah di dalam tubuh dan membantu perjalanan oksigen pada tisu sel.

Pada saya tak rugi melabur sedikit wang utk anak-anak demia menjamin masa depan yang gemilang seterusnya melahirkan generasi yg bijak pandai ^_^






♥ Erlina Bt Mohd Yusop
♥ ID No : 1122385
♥ Sms / Whatsapp : 018-963 6949
♥ FB Page : Sihat dengan Shaklee
♥ Email : orked3112@gmail.com
 

0 comments: