Sayangi Badan Anda ! Jom Sihat dengan Shaklee !

Set Pelangsingan Shaklee

Assalamualaikum

Hari ini saya ingin berkongsi Slimming Set Shaklee. Ramai wanita dan lelaki di luar sana inginkan badan yang ramping dan menawan. Tapi masih tercari-cari produk yang sesuai untuk program menurunkan berat badan. Dengan Slimming Set Shaklee anda bukan sahaja mampu mencapai berat badan ideal, langsing, cantik tetapi anda juga semakin sihat dan bertenaga. Tidak perlu mengambil ubat terlarang tanpa kelulusan KKM. 

Dengan Slimming Set  Shaklee yang ternyata mendapat kelulusan KKM, halal dan selamat digunakan. Bukan sahaja untuk kurus tapi lebih sihat dan bertenaga.


 Langkah 1 : DETOX

Anda sering mengambil pelbagai ubatan untuk membantu diet anda. Tapi sangat liat untuk berfungsi. Masih tak turun dan nampak perubahan? Dengan Shaklee akan memudahkan proses pelangsingan anda. Langkah pertama untuk anda lakukan adalah dengan proses DETOX.


Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Proses pembakaran lemak dan pelangsingan badan anda pun lebih mudah berlaku.


Apa yang sesuai untuk detox? Produk Shaklee yang sesuai untuk detox adalah Herb-lax atau Alfalfa Complex atau Fiber. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa Complex atau Fiber dan Herb-lax sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak syorkan Herb-lax pada ibu-ibu yang menyusukan anak kerana bimbang jika kesannya akan dapat pada anak (anak mungkin cirit birit). Saya mencadangkan Alfalfa Complex untuk ibu yang menyusukan anak.

Langkah 2 : Protein
Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sebanyak 35%. Protein juga mengelakkan berlakunya diet yo-yo dan menghalang berat badan badan naik dengan mendadak.
  
Selepas kurus, badan akan mudah mengelebar/gelebeh, dengan pengambilan protein akan shapekan otot yang gelebar dan membuatkan badan solid.

Cadangan saya anda boleh mengambil Cinch™ Shakes atau Soy Protein Isolate Powder (ESP) untuk protein bergantung kepada bajet anda.



Cinch™ Shakes

Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
•    Bebas Laktos
•    Rendah glisemik
•    Soya Bukan-GMO

Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan. 
•    Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa 
      anda menurunkan berat badan
•    Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang 
      dan puas
•    Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan
 ESP - Soy Protein Isolate Powder

Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
 
Langkah 3 : Lecithin

Berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak. Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak. Dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.
 
Gabungan ketiga-tiga produk ini sangat berkesan untuk menurunkan berat badan.
Pengambilan makanan yang seimbang dan diet yang teratur sangat disarankan kerana itulah kunci utama untuk langsing. Anda juga disarankan mengambil 2-3 liter air setiap hari untuk memudahkan proses pelangsingan dan penyerapan vitamin yang diambil. Dan paling penting anda perlu mengambil suplement di atas dengan konsisten untuk result yang TERBAIK dan SUPERB!
 
 
 
♥ Erlina Bt Mohd Yusop
♥ ID No : 1122385
♥ Sms / Whatsapp : 018-963 6949
♥ FB Page : Sihat dengan Shaklee
  ♥ Email : orked3112@gmail.com

0 comments: