Sayangi Badan Anda ! Jom Sihat dengan Shaklee !

Set Kesuburan Lelaki

As'salam,
Masalah kesuburan lelaki ? Benarkah masalah kesuburan boleh berpunca daripada lelaki ? Ya, sememangnya boleh jika pasangan masih tidak berjaya menimang cahaya mata. Ada kemungkinan masalah kesuburan berpunca daripada isteri, suami atau keduanya sekali.

Namun seringkali masalah kesuburan dikaitkan dengan wanita, berikutan lumrah lelaki yang agak ego untuk menjalani pemeriksaan doktor, Kepada para suami yang masih belum di kurniakan cahaya mata, bersama-sama lah dengan isteri berjumpa doktor untuk mengenal pasti masalah sebenar kenapa masih belum dikurniakan rezeki.

jika isteri di diagnosis normal, dan suami pula mengalami masalah kesuburan lelaki, jangan bimbang kerana sebagai manusia kita boleh berikhtiar. Ada rawatan khusus untuk kesuburan di sediakan oleh pakar perubatan, rawatan tradisional dan juga mengambilan SUPLIMEN KESUBURAN.

Apakah masalah kesuburan lelaki yang kerapa dialami oleh para suami ?

1. Lelaki kekurangan sperma yang baik (oligosperma)
2. Langsung tidak mempunyai sperma (azoosperma)

Bagi yang mempunyai sperma yang kurang, ada rawatan dan suplimen yang boleh anda jalani. Bagi yang langsung tiada sperma, bagaimana pula ? Jangan bimbang, ada sesetengah suami yang langsung tiada sperma kerana saluran sperma atau epididymis tersumbat. Antara sebab berlakunya sumbatan ini ialah berlaku jangkitan kuman, ataupon terkena sepakan kuat, dan mungkin juga berlaku kepada lelaki yang aktif bersukan.

Apapun masalah yang anda alami, ikhtiar dan berusahalah untuk mencari jalan keluar. Jangan hanya berdiam diri, kerana Alllah sendiri menyuruh kita berusaha untuk mendapatkan sesuatu. Salah satu usaha paling mudah dan simple ialah pengambilan SUPLIMEN KESUBURAN LELAKI.



Bagi suamiyang mengalami masalah keuburan lelaki, ada 3 suplimen perlu diambil :
1 . Vitamin E
2. Zinc Complex
3 . CoQHealth

Ketiga-tiga suplimen ini mempunyai fungsi tersendiri dalam mengatasi masalah kesuburan lelaki. Antaranya ia menambah kesuburan lelaki, membantu menbentuk sel sperma yang sihat dan sempurna, menambah tenaga seksual suami dan mampu menambah keinginan seksual suami untuk kerap bersama isteri. Selain itu, suplimen juga membantu meningkatkan pengaliran darah untuk sampai ke organ seksual lelaki, sekaligus menambah baik kesuburan suami. 




♥ Erlina Bt Mohd Yusop
♥ ID No : 1122385
♥ Sms / Whatsapp : 018-963 6949
♥ FB Page : Sihat dengan Shaklee
♥ Email : orked3112@gmail.com


0 comments: