Sayangi Badan Anda ! Jom Sihat dengan Shaklee !

Kenapa pilih Sustained Release Vita-C Shaklee?

Sustained Release Vita C

Sustained Release Vita-C Plus
RM 92.5
180 Biji
Perbezaan Shaklee :
'' Sains pembebasan berterussan secara semulajadi'' vitamin c telah di reka oleh Shaklee. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee ( di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga di kenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Manfaat Utama :

♥ Membentuk kolagen - merangsang pembentukan kolagen, Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
♥ Memperbaiki simptom pendarahan - kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yg lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
♥ Peningkatan sistem imun - membina sel darah yg sihat utk penyerapan zat besi yg lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu dan selsema.
♥ Memerangi kanser - Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yg berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells utk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan lebih berkesan.

Berminat boleh hubungi saya :
SMS/WHATSUP : 018- 963 6949
EMAIL : orked3112@gmail.com

0 comments: