Sayangi Badan Anda ! Jom Sihat dengan Shaklee !

Set Bersalin Shaklee

Assalam,

Alhamdulillah, antara produk terhangat yg mendapat tempat di hati pengguna Shaklee ialah Set Bersalin Shaklee, Set TERBAIK untuk ibu berpantang kerana ia membantu menyembuhkan luka bersalin dengan cepat dan MEMBANTU memperbanyakkan susu ibu, sekaligus sebagai milk booster.




Selain itu, dengan mengamalkan Set Bersalin Shaklee semasa berpantang, ibu akan berasa lebih sihat, bertenaga, emosi lebih sihat & kurang stress, serta kulit juga bertambah cantik, Strech Mark dan masalah kulit yg di alami kebanyakan ibu semasa berpantang akan mudah hilang dgn pengambilan secara konsisten ESP. Bukan sahaja luka cepat sembuh, susu banyak, malah kebaikkan lain dapat di perolehi ibu dengan mengamalkan Set Bersalin Shaklee. Sememangnya Set Bersalin Shaklee terbaik utk ibu berpantang !

Berikut ialah produk yg terpdapat dalan Set Berpantang Shaklee, serta kegunaan setiap satu. Terdapat 5 produk utama, namun jika anada bimbang mengalami sembelit semasa berpantang, anda di galakkan mengambil Ostematrik yg mampu membantu mengurangkan sembelit di dalam berpantang.

0 comments: